swf (flash)

tligocki@skawina.com.pl tligocki w skawina.com.pl
Sob, 3 Wrz 2005, 20:20:33 CEST

Dnia Sat, 03 Sep 2005 15:58:33 +0200, Lukasz Glebicki <lukaszgl w post.pl>
napisał:

> Próbuje to jakoś ugryźć. Jeżeli flash jest dołaczony do www jako obiekt,
> to go mogę sobie obejrzeć. Ale gdy chce go obejrzeć bezpośrednio,
> np. dodając link do paska adres
> (http://www.giertych-stop.kom.pl/files/transformacja.swf) to w
> firefoxie, mozilli oraz operze mam binarne wyświetlenie pliku lub okno
> dialogowe otwórz za pomocą/zapisz. Używam jako plugina flasha z
> macromedii.
> Nie jestem pewien, ale to kiedyś działało.
>
> Ma ktoś jakiś pomysł? Bo mi się nie chce robić plików html, aby obejrzeć
> flasza.

1. Zapisz na dysk,
2. Zwyczajnie otwórz w plik Operze, jeśli ją masz.

U mnie działa. :-)
[tomek w smok tomek]$ opera --version
Opera 8.01 . Build 1204 for Linux. Qt library 3.3.4
[tomek w smok tomek]$ rpm -qa | grep flash
macromedia-flash-installer-7.0r25-2
konqueror-plugin-macromedia-flash-7.0r25-2wla

PS. Zadziałało też tak:
Zamiast zapisu na dysk kazałem otworzyć plik wprost.
Zapytała mnie Opera:

Otwórz plik
/home/users/tomek/OperaDownloads/transformacja.swf

za pomocą
kfmclient exec

I po OK wybrałem ją właśnie do otwarcia.

--
Pozdrawiam,
Tomek L.