problem z VIA USB-PCI - VT6202

Tomasz Porowski tom_wiz w poczta.onet.pl
Sob, 3 Wrz 2005, 23:36:28 CEST

Dnia piątek, 2 września 2005 00:39, Artur Flinta napisał:

> Zamiast chipsetu VT6202 polecany jest VT6212. Sterownik w kernelach
> 2.6.x to ehci-hcd o ile pamiętam. Jak są problemy z działaniem to
> sprawdź kartę w innych slotach PCI.

Hmmm ... właśnie zaocznie nabyłem kontroler na vt6202. Rzeczywiście nie ma
ochoty działać. Z około 20 restartów i różnych prób konfiguracji zadziałał
tylko raz i nie udało mi się tego więcej powtórzyć. Wszystkie próby kończyły
się twardym zwisem. :-/

Jeżeli ktoś używa kontrolerów na kartach rozszerzeń i mu dobrze działają a
dodatkowo są to USB 2.0, to proszę o podanie co to za kontrolery/chipsety.

Tomasz Porowski