Groupware

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Nie, 4 Wrz 2005, 08:07:34 CEST

Dnia 03-09-2005, sob o godzinie 19:01 +0200, Bartlomiej Niedziela
napisał(a):

> Wlasnie probuje to zainstalowac...
> Czy modul do Apacha tez sciagnales z paczki dla Fedory...
> Nie dziala mi komunikacja miedzy apachema a Ogo-webui, niby modul sie
> laduje, ale nic nie wyswietla... :-(

1 sprawa - uname trzeba dwa symlinki zrobic

ln -s /usr/lib/liblber.so /usr/lib/liblber.so.2
ln -s /usr/lib/libldap.so /usr/lib/libldap.so.2

2 sprawa - moduł jest dla konkretnej wersji apacha wiec musisz
skompilować pod swoja (jest spec w repo spróbuj go poprawić i
skompilowac pod twoja wersje apacha - a pozniej przeslij poprawki na
devel lub lepiej do mnie (lub najlepiej tu i tu)

3 sprawa trzeba przeredagować config do modułu oraz
4 sprawa - przeredagować pewnie init script
5 mozesz pominąć moduł apacha i zalogowac sie lokalnie do bazy z
localhosta (lub po przeredagowaniu init script ) ze wskazanego
uprawnionego hosta

twójIPserwera:port_ogo (np:23000 czy 20000)

6 jest w cvs wtyczka do evolution do opengroupware (wymaga modułu do
apacze działającego chyba)
 7 generalnie przez moduł powinno sie łaczyć (ogo działa tylko lokalnie
i przekazuje żadania z/do apache)

---------------------------------------
 Prerequisites: up and running Apache with installed mod_ngobjweb
module, installed ZideStore server (in this exampled configured to run
on Port 23000)

-- snip (httpd.conf) -
<LocationMatch "^/ev*">
SetHandler ngobjweb-adaptor
SetAppPort 23000
</LocationMatch>

# Exchange public folders URL
<LocationMatch "^/zidestore/*">
SetHandler ngobjweb-adaptor
SetAppPort 23000
</LocationMatch>
-- snap --

configuracja ogo (zaloguj sie jako user ogo i na przykład:

-- snip (Defaults) --
Defaults write ZideStore ZLFolderRefresh 1
Defaults write ZideStore WOPort "localhost:23000"
Defaults write ZideStore SxExplain YES
Defaults write ZideStore WOCachingEnabled YES
Defaults write ZideStore WOHttpTransactionUseSimpleParser YES
-- snap --

Now you should be able to connect to it using e.g.
- cadaver: 'http://host/zidestore/so/bjoern' to access user 'bjoern'
- Evolution: enter hostname, user and password, choose 'Plaintext
Password' auth and no SSL connection

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl