dziwna sprawa z eth0 i eth1 - Re: Re: experimental jest super!

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Nie, 4 Wrz 2005, 13:00:24 CEST

Dnia środa, 31 sierpnia 2005 10:49, dariusz krzempek napisał:
>  Ustaliłem że z nie wiadomych mi powodów system zamienia karty miesjcami!!
> a więc eth0 wstaje na karcie 3Com a eth1 na D-Link a powinno być inaczej.
> Dla czego tak się dzieje mimo wpisów alias w odpowiednich plikach???

A może to problem sprzętowy - czasem pci są numerowane od procesora a czasem
odwrotnie i system przyjmuje wg konfiguracji sprzętowej???  Choć nie powinien
wg Tego opisu......

Miesiu