Re: swf (flash) [OT]

Fajti qrwamaca w go2.pl
Nie, 4 Wrz 2005, 13:27:04 CEST

> Przybliż proszę do czego, bom ciekaw. :)

  czasem jest potrzeba umieszczenia obrazka z przezroczystością, najczęściej trudno to ominąć kiedy tło strony nie jest jednolite i nie chcemy żeby obrazek był brzyfkim prostokątem.

 Dla normalnych przegladrek wystarczy dać png24 z kanałem alfa, ale w IE to nie działa. Natomiast jak tego samego png wrzucic do flasha to jest przezroczysty, często nawet mniej zajmuje miejsca.

 a gif z przezroczstością to juz chyba nie te czasy, dobre do bardzo prostej grafiki.

--
pozdrawiam
Fajti