Groupware

Bartlomiej Niedziela b.niedziela w jana.bytom.pl
Nie, 4 Wrz 2005, 22:23:15 CEST

Michał Panasiewicz napisał(a):

> 1 sprawa - uname trzeba dwa symlinki zrobic
>
> ln -s /usr/lib/liblber.so /usr/lib/liblber.so.2
> ln -s /usr/lib/libldap.so /usr/lib/libldap.so.2

zrobione

> 2 sprawa - moduł jest dla konkretnej wersji apacha wiec musisz
> skompilować pod swoja (jest spec w repo spróbuj go poprawić i
> skompilowac pod twoja wersje apacha - a pozniej przeslij poprawki na
> devel lub lepiej do mnie (lub najlepiej tu i tu)

niestety cos nie chce sie budowac... zaciagnalem paczki gnustep:

gnustep-base-1.10.1-1
gnustep-base-devel-1.10.1-1
gnustep-dirs-1.0-1
gnustep-extensions-0.8.6-6
gnustep-extensions-devel-0.8.6-6
gnustep-make-1.10.0-6
gnustep-make-devel-1.10.0-6

wyglada wszystko ok, ale nie kompiluje modulu... :-(

A jak wyglada budowanie opengroupware z cvs'a??

--
   Bartlomiej Niedziela
   PUH Jana, Specjalista IT, CSCO10822612