Instalacja PLD na dysku SATA

Patryk Szczygłowski patryk w patryk.one.pl
Nie, 4 Wrz 2005, 22:37:15 CEST

Michał Panasiewicz napisał(a):

> archiwum listy przeszukał?? pewnie nie bo znalazłby "amd64 i jak
> spreparowac initrd ?"

uciążliwie się archiwum przeszukuje, jednak instalacja najwyraźniej mi
się udała... wygrzebałem rescuecd dla amd64 z jakiegoś mirrora (główne
ftp leży).

Co ciekawe, installcd przy bootowaniu nie może znaleźć czegoś z tego cd
i panikuje...

--
Patryk Szczygłowski
patryk w patryk.one.pl