Groupware

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pon, 5 Wrz 2005, 01:40:57 CEST

Dnia 04-09-2005, nie o godzinie 22:23 +0200, Bartlomiej Niedziela
napisał(a):

> niestety cos nie chce sie budowac... zaciagnalem paczki gnustep:
>
> gnustep-base-1.10.1-1
> gnustep-base-devel-1.10.1-1
> gnustep-dirs-1.0-1
> gnustep-extensions-0.8.6-6
> gnustep-extensions-devel-0.8.6-6
> gnustep-make-1.10.0-6
> gnustep-make-devel-1.10.0-6
>
> wyglada wszystko ok, ale nie kompiluje modulu... :-(

jak napisałem trzeba nad tym popracować :/ bo nie chce sie budowac ,
nadal to NFY

> A jak wyglada budowanie opengroupware z cvs'a??

nie wyglada
trzeba wpierw doprowadzic aby sope sie prawidłowo budowało,i pozostałe
zależności (dodatkowo muszą to być nie stable tylko DEVEL wersje gdyz
oficjalne Stable są za stare (brak obsługi utf-8 i jezyka polskiego)
jak na razie SOD1 gdyż nie mam czasu na to (ale byc moze za miesiąc,
jakieś wdrożenia się szykują może)

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl