[OT] Polaczenia na wieksze odleglosci

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 5 Wrz 2005, 08:05:46 CEST

On Sun, 4 Sep 2005, Daniel Mróz wrote:

> Lezy juz SFTP 5kat i nic wiecej raczej tam pociagnac juz nie mozna.

Po pierwsze zmniejszenie do 10Mbps może coś pomóc...
Po drugie - nie wiem czy to cokolwiek da, ale spróbować można... Transmisja
idzie tylko na dwóch parach kabelków - może więc połączyć równolegle po 2
kabelki i spróbować takiego "podwójnego" drutu? Oczywiście zachowując
parowanie itd...

Nie znam się, tak sobie filozuję :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004