Drukowanie

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Pon, 5 Wrz 2005, 11:08:33 CEST

Witam
Staram się skonfigurować drukarkę która jest podpięta do winxp. Ja
korzystam z PLD i jestem połączony poprzez lan z windowsem. Z tego co
patrzyłem to są dwie możliwości drukowania: poprzez sambę i lpd.
Próbowałm skonfigurować przez sambę ale nawet nie mam takiego backendu a
w poldku nie widzę. Mam tylko coś takiego u siebie

samba-3.0.14a-3
samba-client-3.0.14a-3
samba-common-3.0.14a-3

Przez lpd też próbowałem ale coś mi nie wychodziło (w windowsie
doinstalowana obsluga lpr itd) tylko ze albo drukarka nie chciała
drukować albo jak drukowała to plik postscriptowy:( Ma ktoś to zrobione
i mógły rzucić jakimś przykładem?? Z góry dziękuję
Pozdrawiam
P.G