Drukowanie

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Pon, 5 Wrz 2005, 12:06:37 CEST

On Mon, 05 Sep 2005 11:14:45 +0200
Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> wrote:

> U mnie działa bardzo dobrze od dwóch lat :)
Ok kolejny problem może ktoś mnie oświeci. Defaultowe sterowniki do
mojej drukarki (Epson Stylus Color) , które są już z cupsem załadowałem
i niestety nie udało się wydrukować niczego. Pisze, że nie ma
ghostscripta. Jednak wszedłem na stronke linuxprinting i tam wyczytałem
że do mojej drukarki lepiej nadają sie sterowniki z gimp-print. Jednak w
paczce gimp print żadnych ppd plików nie widzę. Coś tam jeszcze jest o
foomatic itd. I już się zgubiłem- za dużo informacji dla małego
głupiutkiego misia ;) Bawił się już tym ktoś ?? Wie jak to działa i
mógłby pomóc?? Pozdrawiam
Piotr Grymkowski