Groupware

l00natyk majkl w op.pl
Pon, 5 Wrz 2005, 22:41:05 CEST

On Mon, 05 Sep 2005 14:54:54 +0200
Cezary Krzyzanowski <dhubleizh w o2.pl> wrote:

> Siadłem nad tym wczoraj - u mnie się kompiluje. Problemy mam z
> nazwaniem  tego i numenklaturą. Bo tam jest jakaś dziwna wersja, nazwa
> modułu też  jest niestandardowa. Tak czy siak - buduje się, teraz
> ptrzebuję pomocy z  ustandaryzowaniem tego speca do typowego modułu
> apache'a
>
> Siadłem w ogóle nad opengroupware...problem mam przy budowie
> libfoundation - dostaję, że NSConstantString nie zostało nigdzie
> wcześniej zadeklarowane i nie mogę sie tego pozbyć (googlałem sporo -
> nici :/).

> [...]

okey-dokey sope juz sie buduje jakos znosnie, jak ktosik commitnie to
bedzie w cvs.

BTW popatrzcie do źródełek sope bo tam mi sie zdaje ze widzialem ten
moduł do appacza podróżnika do okoła... :P a libfoundation itp. do sope
to IMHO nie potrzebne.

--
Regards
l00natyk

Jak bardzo trzeba być mądrym, by zawsze być dobrym!  Marie van
Ebner-Eschenbach