problem z kompilacja modulu vmware

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 6 Wrz 2005, 22:15:00 CEST

Dnia wtorek, 6 września 2005 21:40, kuba staskiewicz napisał:
> Witam.
>
> Zainstalowalem z rpm-a VMware 5. Poniewaz zaden z paczkowych
> modulow nie pasuje mu do naszego kernela wzialem sie za kompilacje
> vmmod. I mam:
>
> [root w recreativo vmmon-only]# make
> Using 2.6.x kernel build system.
> make -C /lib/modules/2.6.11.10-6/build/include/.. SUBDIRS=$PWD
> SRCROOT=$PWD/. modules make[1]: Wejście do katalogu
> `/usr/src/linux-2.6.11.10'
> make[1]: *** Brak reguł do zrobienia obiektu `include/config/MARKER',
> wymaganego przez `scripts'. Stop. make[1]: Opuszczenie katalogu
> [...]

Jeśli już chcesz koniecznie robić to w ten sposób (patrz dalej), to najpierw
wejdź jako root do katalogu kernela, potem kolejno:

cp config-up .config
make menuconfig
<od razu wyjść i kazać zapisać konfig, może ten krok nie jest konieczny, ale
nie zawadzi>
make
<przerwać po kilkunastu linjkach>
find -type f -exec chmod a+r "{}" \;

I teraz już powinno ci się skompilować.

A "koszernie" to powinieneś sobie przekompilować paczkę
VMware-workstation.spec z CVS-u i nie będziesz miał problemu. Jeśli
potrzebujesz do kernela kernel-grsecurity-2.6.11.10-6 to mogę ci podesłać
gotowe paczki dla architektury i686 albo athlon. Pozdrawiam.