ANN: ruchy na ftp, KONIEC

Lukasz "S-K" Jarochowski L.Jarochowski w sanity.int.pl
Śro, 7 Wrz 2005, 13:25:53 CEST

Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):
> arch?

na i686 wszystko się up(a)nęło bez problemu. Zgłosił tylko
rozsynchronizowane indeksy i trzeba było upa zrobić. Tyle.

Na razie z moich obserwacji wynika, że wszystko działa stabilnie.

tylko z nowym poldkiem mogły pójść jakieś ostrzeżenia, że to kompletnie nowa
jakość (nowa konfiguracja, nowe pliki conf). No i albo mi się nie udało na
razie tego dobrze skonfigurować, albo coś nie działa, bo mi już drugi raz
indeksy ściąga w całości.

Pozdrawiam
ŁJ

--
Wszędzie słyszę krzyk. Cierpień nieustająca melodia....
GG:0x4BE039                  lukasz < w > sanity.int.pl