ANN: ruchy na ftp, KONIEC

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Śro, 7 Wrz 2005, 19:03:06 CEST

09/07/2005 02:30 PM, Lukasz "S-K" Jarochowski wrotek:

> ja trzymam w /var/tmp/pld-cache
>
> w każdym razie zmienił się user interface na wygodniejszy. Teraz jest system
> katalogów, od razu wiadomo co gdzie leży  i bez modyfikacji poldek.conf
> można sobie wziąć coś z np. ac-ready, albo lecieć cały czas z ac, albo
> wyszukać coś we wszystkich źródłach czyli all-avail. Super.

No czy ten system katalogów jest wygodniejszy to mi się później okaże.
Bo ja akurat mam domowe repozytorium podzielone na dwa katalogi - jeden
dla athlona, a drugi noarchy (to zostało z czasów kiedy miałem więcej
niż 1 komp na więcej niż jednej architekturze i nie chciało mi się
trzymać dwa razy repozytorium noarchów) i teraz nie chcąc upgrade'ować z
lokalnego dysku muszę iść do all-available. A tu niekoniecznie musi mi
się podobać, np, jakieś ac-ready. Wiem, że mogę usunąć ac-ready z
pld-sources.conf, ale jakbym chciał je jednak mieć?

Dodatkowo zauważyłem:
	- baaardzo dużą poprawę szybkości działania poldka.
	- zdziwko, że pliki konfiguracyjne się zmieniły. Szkoda, że w
annoucemencie nie wspomnieliście o tym choć trochę. Bo różnice są spore
i wymagają trochę czasu na naprawienie tego, co rpm napsuł ;-)
	- może powiedzieć tak, wspomnieć trochę, autorowi poldeksa, że jest
nowy poldek?

Ale ogólnie - good job!

adam
--
Adam Skowroński                  * Zawsze można ZU powiedzieć, że
tytus w oldfield.org.pl            * konsola to takie G*du-G*du z