Drukowanie

Paweł Rumian prumian w poczta.onet.pl
Śro, 7 Wrz 2005, 20:55:42 CEST

W dniu kojarzonym jako poniedziałek, 5 września 2005 11:08, osoba znana jako
Piotr Grymkowski nastukała:

Najprosciej chyba nie przez Sambe...
win XP ladnie obsluguje druk sieciowy, trzeba tylko wyedytowac plik
$WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts
i dopisac tam IP i nazwe serwera wydruku.
Potem w windowsowym kreatorze dodawania drukarki trzeba dodac drukarke
sieciowa w postaci
http://nazwa_serwera_wydruku:631/printers/nazwa_drukarki

nie trzeba wtedy zadnych dziwnych backendow, wystarczy skonfigurowac CUPSa
Jedyny minus to to ze takiej drukarki nie widzi Win98.

Pawel Rumian