poldek?

Piotr Wawrzyniak wopozka w gazeta.pl
Śro, 7 Wrz 2005, 23:44:08 CEST

On Wednesday 07 of September 2005 21:47, Adam Skowroński wrote:

> [...]

Wróć. Skompresowany indeks jest teraz domyślnie, wystarczy samo --mkidx

> Dzięki. Sprawdzałem to wcześniej ale trzeba jeszcze ustawić odpowiedni
> typ indeksu dla danego źródła - w tym wypadku pndir. Dzięki.

Ano, a służy do tego opcja --mt, albo odpowiedni wpis w źródłach pakietów.

> I jeszcze jedno pytanie: rozumiem, że plik sources.conf nie nadaje się
> raczej do wpisywania lokalnego repozytorium pld, bo pakiety z miejsc w
> sources.conf są brane dopiero wtedy jak nie zostaną znalezione w
> pld-sources.conf i lepiej te lokalne repozytorium wpisać właśnie do
> pld-sources.conf?

Nie, możesz spokojnie wpisywać lokalne repo do sources.conf. Z których plików
ze źródłami  poldek ma korzystać powiedziane jest w poldek.conf. Przejżyj go
sobie a łatwo się zorientujesz o co chodzi.
--
Piotr Wawrzyniak
JabberID piti w jabber.uznam.net.pl