ANN: ruchy na ftp, KONIEC

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Czw, 8 Wrz 2005, 02:02:37 CEST

09/08/2005 12:34 AM, Lukasz "S-K" Jarochowski wrotek:

> no ja tego nie zauważyłem, ale mniej proca teraz zjada poldek. To fakt.
Swoją opinię oparłem na subiektywnym wzroście prędkości wyświetlania
wyniku komendy ls :-)

> Ogólnie bardzo mi się podoba nowy kierunek rozwoju poldka :).

Fajny się robi.
Teraz jeszcze tylko 3D dodać i będzie git! ;-)

adam
--
(""="")  Adam 'TYTUS' Skowroński       http://mike.oldfield.org.pl/tytus
 `.,,'    tytus w oldfield.org.pl      jabber:Adam.Skowronski w jabberpl.org