Prawie mirror z pakietami dla PLD...

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Czw, 8 Wrz 2005, 12:13:03 CEST

Napisałem, że prawie bo chodzi mi o jakąś podstawowoą listę pakietów do
instalacji.
A dokładniej to tak:
chciałbym mieć u siebie uaktualniane co jakiś czas pakiety które ułatwiły by
mi instalację PLD. Ściąganie listy pakietów nie jest problemem. Nie wiem jak
zorganizować aktualizację pakietów. Ich wymianę gdy są już nowsze wersje
niektórych pakietów.
Można by zrobić mirror PLD-owego ftp-a ale nie chcę trzymać u siebie
wszystkiego, a tylko podstawowe pakiety, plus jakieś wybrane które
stwierdzimy, że są niezbędne.
Myślę nad tym intensywnie jak to zrobić ale może ktoś już coś takiego
przećwiczył?...

Grzegorz Pietrzak||grzes w artikon.pl
Nasze namiętności często stają się naszym nieszczęściem. (Zygmunt Freud)