serwer i RAID5

Marcin Król hawk w limanowa.net
Czw, 8 Wrz 2005, 13:12:55 CEST

> Jak mnie będziecie opieprzać o tą konfigurację dysków to zrozumiem... :|

Nie wiem jak inni ale ja bede :) W przypadku software'owego raida kazdy
dysk powinien byc sam na tasmie. Inaczej wlasnie wydajnosc macierzy
mozna sobie za przeproszeniem w 4 litery wsadzic. Druga rzecz ktora
zdecydowanie zarzyna maszyne, to kilka macierzy. Np kiedys testowo
odpalilem na 3 dyskach raid1 na na pierwszych partycjach, raid 5 na
drugich i raid 0 na 3. Z trudem dalo sie pracowac na konsoli lokalnej :)

M.