Firewall, HTB podział pasma - GOTOWIEC

Lukasz "S-K" Jarochowski L.Jarochowski w sanity.int.pl
Czw, 8 Wrz 2005, 15:11:29 CEST

Sławomir Kawała napisał(a):
> Nie ma co ukrywac... proponowane przez Ciebie rozwiazanie jest duzo
> lepsze :> Pozostaje wiec tylko sprawdzanie istnienia modow iptables
> (*.so)

dzięki :)

no to proszę - w załączniku zamieszczam sprawdzanie modułów (lekko
zmodyfikowane, żeby mogło współpracować z innymi skryptami) i sprawdzanie
modułów iptables (tu można było to zrobić na dwa sposoby - odpalanie
iptables -m --help, albo za pomocą test, ja wybrałem ten drugi sposób jako
*chyba* szybszy. Niestety ten sposób jest mniej uniwersalny i trzeba
grzebnąć w pliku żeby działało i nie jest odporny na duże zmiane w iptables
- np. zmianę sufixu modułów na ko.gz, albo prefixu na lib-srututu)

Pozdrawiam
ŁJ

--
Wszędzie słyszę krzyk. Cierpień nieustająca melodia....
GG:0x4BE039                  lukasz < w > sanity.int.pl