ANN: ruchy na ftp, KONIEC

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Czw, 8 Wrz 2005, 15:51:13 CEST

On Thu, 8 Sep 2005 12:28:01 +0200
Bartosz Taudul <wolf.pld w gmail.com> wrote:

> Tyle że to parsuje tekstowe wyjście poldka, a nie używa libpoldek (w
> momencie pisania poldka 0.19 jeszcze nie było). Do tego się wywala, bo
> poldkowi doszły/ubyły pola w opisie pakietu. Użycie libpoldek jest
> dosyć ciężkie, bo nie ma do tego żadnej dokumentacji, a komentarze w
> nagłówkach są szczątkowe.
Ja chcę zrobić interface w gtk, ale też z libpoldek korzystać nie będę
(a szkoda) głównie przez brak dokumentacji. Natomiast, żeby ciągle nie
execować poldka (wczytywać indeksów) wymyśliłem, że zrobię forkpty i
będę korzystał z działającego poldka. Może rozwiązanie nieidealne
(kolejny proces, dodatkowe zasoby pamięci), ale dużo szybsze, a to
chyba najważniejsze w takiej aplikacji.
Podsumowując, polecam (dopóki nie będzie jakiejś dokumentacji do
libpoldek) zainteresowanie się takim rozwiązaniem :)

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org