OpenGroupware & friends

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Czw, 8 Wrz 2005, 16:17:15 CEST

Zgodnie z prośbą wolvverine wrzucam na users o Groupwarze:

Działa - znaczy kompiluje się.

żeby się do tego dopchać trzeba zbudować :
1. gnustep-make-libFoundation
2. libobjc-lf2
3. libfoundation
4. sope
5. opengroupware

dokładnie w tej kolejności...BRy powinny byc ok, ale jakby coś nie
działało, to proszę o info.

Teraz tak, jak ja udowałem wczoraj, przed tymi wszystkimi commitami, to
trzeba mieć pilot-link *odinstalowane* w momencie budowanie
opengrouware, bo inaczej sie wywala na PDA. Może teraz po zmianach w
specach się zbuduje (nie mam czasu sprawdzić), niech ktoś to też sprwadzi.

Do zrobienia:
SOPE:
- zdecydowaś się na jedno z dwojga i tylko to kontynować: albo
./configure, albo . /usr/lib/GNUstpe-libFoundation/Makefiles/GNUstep.sh
- sprawić, żeby budowało sie samodzielnie (bez --with-gnustep), czyli
nie tak jak teraz w drzewku GNUstepa
(/usr/lib/GNUstep-libFoundation/Locale), ale osobno w /usr/lib/sope
- sprawdzić podzial na podpakiety, pliki i może być rel

OpenGroupware:
- sekcja %file totalnie pewno do przerobienia
- spradzić podział na paczki i jego sensowność
- spradzić, czy wszytkie pliki są potrzebne, albo cyz jakieś przydatne
nie zotaly pominięte w paczkach
- jak w sope: albo ./configure, albo . GNUstep.sh (w obu przypadkach
IMHO lepiej ./configure)

To tyle, a ja zabieram sie za mój projekt zaliczeniowy z Sieci
Komputerowych, bo się mój promotro wqrwi :D

Zdroofka
Cz w rny