Re: Instalacja PLD na dysku SATA - raport końcowy

Czw, 8 Wrz 2005, 19:18:14 CEST

Arkadiusz Patyk napisał(a):

>to chyba wziołeś pierwszą wersje rescue jaka wogóle była na amd,
>ona miała skopaną obsługę 4 pierwszych konsol, trzeba sie przełączyć
>na >4 i jest OK

Dokładnie tak - ponieważ na serwerze, z którego brałem obrazy miała być
wersja z sierpnia 2005, a wszystkie pliki miały datę modyfikacji 28 08
2005, więc wersji z czerwca nie brałem - wziąłem tę bez daty - 1.93 po
prostu.
Natomiast uprzejmie donoszę, że rescuecd z 19 06 2005 wykrywa wszystko
jak należy - moduł do sata trzeba sobie tylko ręcznie załadować (to jest
rzeczony raport) :).
A kłopotów ciąg dalszy w oddzielnym wątku.

WK
Wypusty:
ftp://farba.eu.org/pub/linux/arts/