Gnome - klawiatura w gdm, volume, ikonki dyskow

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Czw, 8 Wrz 2005, 21:22:32 CEST

Hej,
Po ostatnich duzych zmianach i upgrade calej kupy rzeczy wyskoczyly mi
trzy drobiazgi, w zaden sposob nie krytyczne, ale za to jak dla mnie
dosc uciazliwe...
1. gdm - czasem zdarzalo mi sie, ze po starcie nie bylo widac w okienku
logowania klawiatury, jak gdzies chyba na liscie znalazlam i
przetestowalam, pomagalo wybranie myszka "XDMCP chooser" - po powrocie
do logowania juz bylo ok. Roznica jest taka, ze wtedy zdarzalo to sie
raz na nascie startow - teraz przy kazdym. Czy jest jakis inny niz ten
XDMCP sposob zeby sobie z tym poradzic mniej doraznie a bardziej na stale?
2. volume - przy kazdym starcie systemu wszystkie kanaly w
volume-control sa ustawione na zero, wbrew temu z jakimi ustawieniami
bylo zamykane. Czy ktos sie spotkal z podobnym objawem? Czy ma ktos
pomysl co nalezy zrobic zeby ustawienia glosnosci byly zachowywane
pomiedzy startami?
3. ikonki dyskow na pulpicie - dotad wszystkie zamontowane dyski byly
widoczne jako ikonki na pulpicie - teraz widac tylko plytki CD. Czy nowy
gnome tak ma, a jesli da sie to przestawic - to gdzie, bo mnie sie juz
skonczyly pomysly jesli chodzi o zawartosc menu gnome settings, a
szukanie w plikach tekstowych to szukanie igly w stogu siana...

Z gory dzieki za wszelkie podpowiedzi - mam nadzieje ze to tylko ja
jestem na tyle nieobeznana w gnomie ze nie moge znalezc odpowiednich
ustawien. :)