Gnome - klawiatura w gdm, volume, ikonki dyskow

Krzysztof Mościcki stivi w kity.pl
Pią, 9 Wrz 2005, 09:39:06 CEST

> U mnie głośność jest normalnie zachowana, może pomoże zapisanie ustawień
> alsy z palca (alsctl store - o ile alsy używasz), oczywiście by to
> działało, to skrypt inicjujący alsę powinien robić też alsactl restore.
> Masz alsa-utils-init zainstalowane?

U mnie po upgradzie udev na udev-068-3 przy starcie dziwękówki pojawia
się
coś takiego:
/usr/sbin/alsactl: load_state:1267: No soundcards found...
Tak się dzieje na dwóch różnych kompach z innymi dzwiękówkami.
Co najciekawsze gdy ręcznie wykonam: alsactl restore
nie pojawiają się żadne błędy i rzeczywiście przywraca ustawienia karty.

Moduły do kart ładowane poprzez alsa-utils-init (wyłączone ładowanie
modułów do karty poptrzez hotplug).

Po przestawieniu udev_root spowrotem na /udev/ i zrestartowaniu działa
normalnie.
Ma ktoś tak jeszcze?

Pozdrawiam,
Krzysztof Mościcki