Gnome - klawiatura w gdm, volume, ikonki dyskow

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Pią, 9 Wrz 2005, 10:20:54 CEST

On Fri, 09 Sep 2005 10:01:48 +0200
Marcin Sztolcman <msztolcman w post.pl> wrote:

> potwierdzam. arch: athlon
>
> 	MySZ

Ja mam teraz udev-058-1 i jest OK we wcześniejszych wersjach pojawiał
się ten sam błąd (tak samo w wersji 068-1) dlatego zrobiłem downgrade:(
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski