Gnome - klawiatura w gdm, volume, ikonki dyskow

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pią, 9 Wrz 2005, 11:41:45 CEST

Maciej Pijanka napisał(a):
> Przesadzasz, zakladajac ze istnieje ufo (van Drake equation) mozna
> zalozyc ze istnieja kobiety uzywajace linuxa i PLD, ot najwyzej jest
> to malo prawdopodobne i moc takiego podzbioru zbioru uzywajacych PLD
> jest bliska 0 ale wieksza...
OK, ale wszystkie dotychczasowe dziewczyny, ktore pojawily sie na grupie
nie uzywaly jezyka w rodzaju: "po ostatnich duzych zmianach i upgrade
calej kupy rzeczy", "zdarzalo to sie raz na nascie startow", "ustawienia
glosnosci byly zachowywane pomiedzy startami", "zamontowane dyski"
(tutaj zbieralem szczeke z podlogi), "zawartosc menu gnome settings",
czy "odpowiednich ustawien". Pomyslmy: dziewczyna, techniczna, uzywajaca
Linuksa i PLD.... Neeeee... Przyznac sie, ktory to! ;>

Pozdrawiam
Beorn