Wireless-tools ze SPECA i zaleznosci

Miłosz miloszk-portal w wp.pl
Pią, 9 Wrz 2005, 14:20:36 CEST

Witam, zbudowalem sobie ze SPECA wireless-tools i dostaje takie cos:

"libiw.so.28 jest wymagany przez wireless-tools-28-0.pre8.1.i686"

Skad wziasc libiw.so.28?

Wireless-tools chcialbym nowe, gdyz "wireless-tools-27-1"
wyrzuca mi:

"Warning: Driver for device wlan0 recommend version 18 of Wireless
Extension,
but has been compiled with version 17, therefore some driver features
may not be available...

wlan0     No scan results"

Wczesniesze kroki wzialem z
http://pl.docs.pld-linux.org/siec_wifi.html
Zatrzymalem sie na iwlist scan.
Nie wiem dlaczego po modprobe ndiswrapper nie zapala sie dioda na wifi,
no ale moze nie musi.
Omijajac iwlist scan zrobilem iwconfig eth0, ip addr pokazuje interfejs,
ale nic poza tym.
(mam ntel Corporation PRO/Wireless LAN 2100 3B...)