poldek 0.19.0 i desc

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pią, 9 Wrz 2005, 15:48:46 CEST

On Fri, 09 September 2005 13:00:43 +0200, Charles wrote:

> Coś stoi na przeszkodzie, aby tak samo zrobić w pozostałych
> (ac. ac-updates*, ac-supported)?
> Plus ew. trigger do poldka np.:
> s/_ac_idxtype.*/_ac_idx_type = pndir/ /etc/poldek/pld-source.conf
> I mamy trochę mniej wykastrowanego poldka.

  ATSD (że pozwolę sobie tak offtopicznie) przydałoby się
jeszcze może kiedyś, kiedyś unowocześnienie speców/pakietów,
a konkretnie zawartych w nich polskich opisów. Są tylko
pl (kodowane w ISO-8859-2), a przydałyby się też jakieś
pl_PL.UTF-8 czy coś w tym stylu...
  Aktualnie jest tak, że jak ktoś ma w systemie ustawione
'LANG=pl_PL.UTF-8', to w poldku w polskich opisach widzi krzaki.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl               Nic na to nie można poradzić. To byłby