poldek 0.19.0 i desc

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pią, 9 Wrz 2005, 16:51:36 CEST

On Fri, 09 September 2005 15:59:01 +0200, Maciej Pijanka wrote:

> dziwne, mnie Vim konwertuje w locie.

A mi *poldek* nie konwertuje w locie. I co teraz? :-)

A co do Vima, to konwertuje, bo wymusiłeś to w '.vimrc'.
Ustawiłeś na sztywno ISO-8859-2. Działa? Ano działa,
ale trochę to dziwne zważywszy na to, że plik *.spec
_nie jest przecież zakodowany w 8859-2_, ale zawiera
wiele różnych stron kodowych dla różnych języków.

Zresztą samo konwertowanie czy to w locie czy jakkolwiek
w systemie z 'LANG=pl_PL.UTF-8', jest właściwie
dosyć absurdalne, bo UTF jest właśnie po to,
żeby raz na zawsze uwolnić się od konwertowania
i żonglowania stronami kodowymi. Ale to już naprawdę OT. ;-)

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                   Jak mogę wiedzieć, co myślę, jeśli