Gnome - klawiatura w gdm, volume, ikonki dyskow

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Pią, 9 Wrz 2005, 17:46:57 CEST

On 9/9/05, Krzysztof Mościcki <stivi w kity.pl> wrote:
> U mnie po upgradzie udev na udev-068-3 przy starcie dziwękówki pojawia
> się
> coś takiego:
> /usr/sbin/alsactl: load_state:1267: No soundcards found...
> Tak się dzieje na dwóch różnych kompach z innymi dzwiękówkami.
> Co najciekawsze gdy ręcznie wykonam: alsactl restore
> nie pojawiają się żadne błędy i rzeczywiście przywraca ustawienia karty.
>
> Moduły do kart ładowane poprzez alsa-utils-init (wyłączone ładowanie
> modułów do karty poptrzez hotplug).
>
> Po przestawieniu udev_root spowrotem na /udev/ i zrestartowaniu działa
> [...]

Ta, u mnie objawy sa identyczne, jak widac pare postow wyzej u Wojtka
Szymaka to samo. Moglbys napisac ciut jasniej co znaczy "przestawienie
udev_root z powrotem na /ude " ? Czy to wystarcza czy trzeba dac
downgrade udeva? (tez mam tego najnowszego).