Gnome - klawiatura w gdm, volume, ikonki dyskow

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Pią, 9 Wrz 2005, 17:54:17 CEST

On 9/9/05, Daniel Mróz <beorn w alpha.pl> wrote:
> OK, ale wszystkie dotychczasowe dziewczyny, ktore pojawily sie na grupie
> nie uzywaly jezyka w rodzaju: "po ostatnich duzych zmianach i upgrade
> calej kupy rzeczy", "zdarzalo to sie raz na nascie startow", "ustawienia
> glosnosci byly zachowywane pomiedzy startami", "zamontowane dyski"
> (tutaj zbieralem szczeke z podlogi), "zawartosc menu gnome settings",
> czy "odpowiednich ustawien". Pomyslmy: dziewczyna, techniczna, uzywajaca
> Linuksa i PLD.... Neeeee... Przyznac sie, ktory to! ;>

Przesadzasz znacznie :) Jak Twoim zdaniem napisalaby to "prawdziwa"
dziewczyna? Znaczy ktore z uzytych tu slow jest nietypowe jak na
piszaca tu kobiete? Zreszta macie przeciez tez wsrod developerow jakas
babke, o ile mnie pamiec nie myli? :)
[ew. odpowiedz moze na priv, bo nie wiem dyskusje OT sa tu na liscie
chyba niemile widziane ;) ]

Pzdr
L.