Gnome - klawiatura w gdm, volume, ikonki dyskow

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Pią, 9 Wrz 2005, 21:43:56 CEST

On Fri, 09 Sep 2005 21:17:25 +0200
Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> wrote:

> Jest stworzony metapakiet metapackage-gnome i w nim zawarta jest lista
> pakietów jakie powinna zawierać w miarę używalna instalacja GNOME. Z
> tego co widzę, trzeba by tam jeszcze kilka wpisów dodać - między
> innymi fam-standalone (bo ten xinetd nie chciał mi działać) albo
> gamin (używa ktoś tego zamiast fam?) i pewnie kilka innych pakietów
> by się znalazło.
Ja używam gamina :) Jakiś czas temu miałem z nim problemy, ale teraz
już jest ok. A czego jeszcze w metapakiecie brakuje?

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org