Jak zainstalowac PLD AC na laptopie z dyskiem SATA

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Sob, 10 Wrz 2005, 11:16:49 CEST

Dnia sob 10. września 2005 10:44, Marteen napisał:
> Jeszcze nie probowalem. A pytam dlatego ze wole sie odpowiednio
> przygotowac. Mam malo czasu a pasuje mi to zrobic do poniedzialku. Wiec
> moze ktos juz to przecwiczyl i moze co nieco napisac

No to chyba najlepiej nastawić się na instalację z RescueCD.
Pod warunkiem, że RescueCD na tym wystartuje, i że obsłuży ten kontroler i
sieciówkę...
Uruchamiasz sprzęt z RescueCD, tworzysz katalog /var/lib/rpm na dysku,
uruchamiasz poldek -r /katalog/gdzie/zamontowałeś/dysk/ i instalujesz po
kolei wszystko co potrzebne na pierwszy ogień do uruchomienia, albo z opcją
--instal-dist=/katalog/gdzie/zamontowałeś/dysk/ i podajesz z ręki co chcesz
zainstalować.
Potem odpowiednie wpisy w lilo.conf, uruchomić lilo, bootnięcie i dalej jak
zwykle...

Grzegorz Pietrzak||grzes w artikon.pl
Cóż za smutna epoka, w której łatwiej jest rozbić atom niż zniszczyć przesąd.
(Albert Einstein)