serwer i RAID5

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Sob, 10 Wrz 2005, 13:24:21 CEST

Michał Panasiewicz wrote:
[ciach]

> a ja bym prosił o to zebys jesli mozesz uzupełnił opis softwarewoch
> maciezy w PLD włąsnie o np: tuning

Co do tuningu to napisałem co wiedziałem (czxytaj powyżej). Możesz
zmienić tylko parametr "chunk size" no i ewentualnie tuningowac same
dyski ale to chyba oczywiste. Mogę tylko dodać, że w systemach na
których ja pracuje najbardziej sprawdziły się wartości 64k i 128k w
zalezności od sprzętu.
Pozdrówka
Grzesiek