Problemy z siecią ________

susza001 susza001 w poczta.onet.pl
Sob, 10 Wrz 2005, 13:28:33 CEST

Był sobie PLD na z jadrem dystrybucyjnym na laptopie w rękach
przezornego urzytkownika korzystającego tylko z mozilli.
Dzis mnie woła iż coś nie działą sprwdzam wszystko tak samo jak było
ifconfig normalnie przypisuje adres ale route troche zamula i po dość
dłuższej chwili pokazuje to co powinno być. Podczas bootowania syslog
również troche dłużej sie urchamia.
Miałem to kiedys usiebie pomogło przeinstalowania kernela iproute i
net-tools w tym wypadku to nie pomaga
w logach nic niema na ten temat. fsck nic nie wykrył
Z góry dziękuje za jakiekolwiek sugestie co to może być