jakarta-tomcat

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Sob, 10 Wrz 2005, 15:53:57 CEST

On Sat, Sep 10, 2005 at 11:20:29AM +0200, Andrzej Zadrożny wrote:
> Powiedzcie mi która wersja speca mi się zbuduje.
podejrzewam że bezproblemowo - to żadna...
bo musisz zbudować od ch.. i trochę pakietów, z których część np się
buduje tylko pod javą 1.4.
Jak chcesz nie mieć problemów - zainstaluj ręcznie :(
ew - spróbuj poprawić - rzesze użytkowników tomcata w pld będą Ci
dozgonnie wdzięczne ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI