optymalizacja amd64 - No i znowu "A dlaczego?"

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Sob, 10 Wrz 2005, 17:10:15 CEST

Paweł Gołaszewski napisał(a):

>Mnie coś innego niepokoi:
><cite>
>CPU: Advanced Micro Devices  (Family: 8, Stepping: 2)
>Detected cache-line size is 64 bytes
>MMX supported but disabled
>MMX2 supported but disabled
>SSE supported but disabled
>SSE2 supported but disabled
>3DNow supported but disabled
>3DNowExt supported but disabled
>CPUflags:  MMX: 0 MMX2: 0 3DNow: 0 3DNow2: 0 SSE: 0 SSE2: 0
></cite>
>
>TAk jest przy paczce z AC...

Nie żebym się czepiał, ale mam inną dystrybucję jeszcze i tam rzeczony
mplayer:
Compiled for x86 CPU with extensions: MMX MMX2 3DNow 3DNowEx SSE SSE2
Czy amd64 ma z założenia działać również na innych procesorach, niż amd64?
Czy są jakieś duże kłopoty z optymalizacją?

--
WK
Wypusty: