jakarta-tomcat

Andrzej Zadrożny drzejek w poczta.onet.pl
Sob, 10 Wrz 2005, 17:25:37 CEST

On Saturday 10 of September 2005 15:53, Andrzej 'The Undefined' Dopierała
wrote:

> podejrzewam że bezproblemowo - to żadna...
> bo musisz zbudować od ch.. i trochę pakietów, z których część np się
> buduje tylko pod javą 1.4.
Zbudowałem wszystkie zależności na 1.5. Nie buduje się tomcat, w cvs brakuje
jakarta-tomcat-java15.patch
> Jak chcesz nie mieć problemów - zainstaluj ręcznie :(
Jestem rozpieszczony przez builder :)
> ew - spróbuj poprawić - rzesze użytkowników tomcata w pld będą Ci
> dozgonnie wdzięczne ;)
No ba. Tylko nie mam specjalnie czasu grzebać po źródłach i doczytywać. Jakieś
jeszcze sugestie, lub propozycje?

--
pozdrawiam, Andrzej