Gnome - klawiatura w gdm, volume, ikonki dyskow

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 11 Wrz 2005, 12:19:22 CEST

 --- Liliana Ziolek <liliana.ziolek w gmail.com> wrote:

> Moze nieco po fakcie, ale a nuz sie przyda:
> Karta dzwiekowa - zintegrowana na plycie Gigabyte'a (GA-7VT8800),
> twierdza ze Realtek ALC658
[...]

z changeloga alsy 1.0.8 (wersja kernela której używasz ma alsę 1.0.7)
- Fix creation of control devices over udev

tak więc..., ktoś ma na tej liście jeszcze problemy z nowym udev? ;P

--
Fryderyk Dziarmagowski