Gnome - klawiatura w gdm, volume, ikonki dyskow

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Nie, 11 Wrz 2005, 13:10:50 CEST

On Sunday 11 of September 2005 10:46, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> aktualnie polecam testowanie aktualnej wersji udev z cvs, z poprawionymi
> skryptami startowymi.

Pierwsze wrażenia mam pozytywne. Upgrade do nowej wersji. Przeniosłem tylko
nowy plik konfiguracyjny i zrobiłem rpm -e dev. Pierwszy pozytyw to było to,
że udev utworzył pliki w /dev, oczywiście informując mnie o tym. Po resecie
tak jakby wszytko działało. W udev 0,58 musiałem poprawiać uprawnienia do
nvidii, a w nowszych do /dev/{null, zero}.
Inne rzeczy jak dzwięk czy karta TV działają z kopyta z moim
kernel-2.6.12.3-0.3
Jak dla mnie to można go zbudować do ready. Działa zdecydowanie najlepiej z
tych co były do tej pory i po raz pierwszy bez żadnych sztuczek magicznych,
można nim zastąpić dev

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics