Tym razem nautilus i chyba problem z mime...

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Nie, 11 Wrz 2005, 20:18:45 CEST

Dnia 11-09-2005, nie o godzinie 13:57 +0200, Liliana Ziolek napisał(a):
> [...]
> systemu to wszystko to co jest do wziecia z ac-ready.
>
> Problem 1 - nautilus i proba otworzenia pliku w innej niz juz skojarzone
> aplikacji. Wybranie "Open with other aplication" konczy sie u mnie
> crashem nautilusa - pojawia sie to okienko z wylistowanymi programami,
> chwile jest wyswietlone, mozna nawet zaznaczyc ktorys z programow, ale
> zaraz potem error - "the application nautilus has quit unexpectedly".
> Jest to powtarzalne dla roznych typow plikow (a przynajmniej dla tych
> wszystkich na ktorych to testowalam ;) - na pewno txt, m3u, skryptow

SOA1
problem jest u ciebie w systemie

> Pytanie 1 - czy u kogos z gnome 2.12 rowniez wystepuja takie problemy
jak wyzej

> Pytanie 2 - jakies pomysly co z tym zrobic?

> Nie wiem czy pewnego zwiazku z tymi problemami nie ma plik
> /etc/mime.types - podmienilam go plikiem mime.types.rpmnew, ale niestety
> nie jestem w stanie teraz powiedziec czy te problemy wystapily dopiero w
> tym momencie, czy tez od chwili upgrade'u gnome'a.

cóż podesle ci mój plik

PS: ustaw delimiter poprawnie u siebie w podpisie czyli:
minus minus spacja enter

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl