Gnome - klawiatura w gdm, volume, ikonki dyskow

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pon, 12 Wrz 2005, 12:21:25 CEST

Liliana Ziolek napisał(a):
> Przesadzasz znacznie :) Jak Twoim zdaniem napisalaby to "prawdziwa"
> dziewczyna?
- "po ostatnich duzych zmianach i upgrade calej kupy rzeczy"
- "po tym jak brat mi zainstalowal nowego Linuksa"

- "zdarzalo to sie raz na nascie startow"
- "czasem tak sie robilo, a czasem nie"

- "ustawienia glosnosci byly zachowywane pomiedzy startami"
- "glosnosc mi wyciszal po uruchomieniu komputera"

- "zamontowane dyski"
- tego wogole by nie bylo ;)

- "zawartosc menu gnome settings"
- tego tez ;)

- "odpowiednich ustawien"
- i tego tez ;))

> Znaczy ktore z uzytych tu slow jest nietypowe jak na
> piszaca tu kobiete?
Wszystkie techniczne ("upgrade", "zamontowane" itp.)

> Zreszta macie przeciez tez wsrod developerow jakas babke, o ile mnie
 > pamiec nie myli? :)
Aredridel? Jest, ale nie nasza, wiec sie nie liczy ;)

> [ew. odpowiedz moze na priv, bo nie wiem dyskusje OT sa tu na liscie
> chyba niemile widziane ;) ]
Use Follow-up To Luke ;)
Poza tym ile mozna ciagle gadac o komputerach? OT to dobra rzecz o ile
nie wystepuja czesto.

Pozdrawiam
Beorn