OpenGroupware & friends

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pon, 12 Wrz 2005, 18:10:02 CEST

Dnia 12-09-2005, pon o godzinie 12:22 +0200, Bartlomiej Niedziela
napisał(a):

> Poddaje sie - co jest nie tak, gdzie on szuka tych bibliotek (w
> ld.so.conf sa wpisy)... wczesniej sope mi sie zbudowalo (teraz nie)...
> to samo mam przy kompilacji OGO....
>

> Configuration:
>    FHS:    install in FHS root
>    debug:  yes
>    strip:  yes
>    prefix:     /tmp/sope-4.5-root-root/usr
>    frameworks:
>    gstep:      /usr/lib/GNUstep-libFoundation/System/Library/Makefiles
>    config:     /home/users/bartekn/rpm/BUILD/sope/config.make
>    script:
> [...]

bo nie zbudowałeś od poczatku
sope zostało przeprowadzone do /usr/lib tak samo jak reszta
polecam cvs up zrobic i wyrazy wdzieczności (jakas skrzynke albo dwie)
do czarnego wysłać ;)( no ok, drugą do mnie :P )

tak w ogóle to cały czas w tym z czarnym grzebiemy wiec cały czas sa
zmiany

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl