Czym nagrywać DVD?

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Pon, 12 Wrz 2005, 23:26:05 CEST

Michal Kochanowicz napisał(a):

>Hej
>
>Jakiego softu używacie do nagrywania DVD? Z tego co widzę wybór jest
>taki:
>
>cdrtools (tylko -)
>dvd+rw-tools (+/-)
>dvdrtools (tylko +?)
>
>Przy okazji jakich płytek używacie (+/i) i DL/SL? Dodam że zamierzam
>zarchiwizować cenne dla mnie zdjęcia więc trwałość zapisu jest dla mnie
>najważniejszym kryterium.

Ja wybieram zawsze dvd-r - więcej napędów jest je w stanie przeczytać.
Oczywiście dobrej firmy.
Hint - nie używać rockridge - niestety też powoduje  kłopoty przy
odczycie w niekoniecznie najstarszych czytnikach.
Nie przesadzaj też z prędkością - zwykle  (moje doświadczenia) połowa
maksymalnej dopiero daje w miarę pewnie i bezbłędnie wypalony nośnik.

--
WK
Wypusty: