optymalizacja amd64 - No i znowu "A dlaczego?"

Wto, 13 Wrz 2005, 11:36:57 CEST

Artur Flinta napisał(a):

>Proszę zatem o wskazanie jaki to przyrost wydajności zaobserwujemy
>robiąc rozdział pomiędzy amd64 a emt64? Ile fantastycznych aplikacji
>dostnie niesamowitego kopa (i jakiej wielkości) gdy zoptymalizujemy ich
>kompilację pod amd64 zamiast emt64? Przeprowadzał ktoś benchmarki, czy
>tylko tak sobie dumacie dla zasady?

Tak dla przyjemności i radości konwersacji.
To w końcu dyskusyjna lista jest.
Ponadto, jako laik mogę nie wiedzieć, czy -march=athlon-xp
-mcpu=athlon-xp, nie degeneruje aplikacji do korzystania z 32bitowego
słowa tylko.
Skąd się to bierze?
I jak taka optymalizacja ma się do emt64?
Czy ktoś mógłby mnie oświecić?