[OT] samba kontra XP prof.

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 13 Wrz 2005, 12:47:02 CEST

Dnia 13-09-2005, wto o godzinie 11:32 +0200, Michal Abramowicz
napisał(a):
> [...]
> takie w panel_przesterowania > opcje katalogów > tryb offline na wył.
> (bez ptaszka) pomogło na tyle ze jak ma coś na dyskach sieciwoych np
> moje dok to tam odpowiednio zagada że jakiś error.
>
> a ja jednak wolałbym żeby xp nie logowało wcaale, żeby zachowało się
> jak win2k, nie ma domeny ? nie ma logowania ...
>
> pogooglałem trochę, zapędziłem osobnika co żyje z windowz do pomocy
> i jestem najprościej mówiąc w ... Ciemnym Miejscu.
>
> może ktoś z grupy się z tym _upierdliwą_ funkcjonalnością windowz XP
> prof zetknął i zna rozwiazanie tej przypadłości.

a) opcja pozostawiaj ustawienia uzytkownika po wylogowaniu w XP
b) pamietaj ustawienia ostatnich (iluś) profili
c) zasady zabezpieczeń lokalnych w XP
d) jeszcze gdzies chyba ( panel sterowania /ustawienia administratorskie
czy jakos tak i tam to trzeba ustawic)

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl