[OT] samba kontra XP prof. <--- TO JEST TO !!!

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 13 Wrz 2005, 13:02:49 CEST

On Tue, Sep 13, 2005 at 12:18:08PM +0200, Pepe wrote:
> Spróbuj tak:
> gpedit.msc -> Computer Configuration -> Windows Settings -> Security
> Settings -> Local Policies -> Security Options -> Interactive logon:
> Number of previous logons to cache ...
TO jest TO !!!
Dzięki, w wawie kiedyś jak się da to piwo masz u mnie.

A po polsku to na ostatku opcje:
Logowanie Interakcyjne: liczba poprzednich zalogowan do buforu (
w przypadku niedostępności kontrolera domeny) BYŁO 10 LOGOWAŃ
a się wpisuje "0" i przestaje działać ta _funkcjonalność_

pozdrawiam,
mam nadzieje ze sie innym przyda pw przypadku winXPpro

abram

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba