KMail [było Re: Czym nagrywać DVD?]

Lukasz "S-K" Jarochowski L.Jarochowski w sanity.int.pl
Wto, 13 Wrz 2005, 14:05:09 CEST

Paweł Rumian napisał(a):
> P.S.
> Nie wiecie co zrobic zeby KMail nauczyl sie poprawnie wstawiac znaki
> cytowania? Bo pomimo moich staran caly czas  tworzy takie siano jak widac
> powyzej - niezaleznie od tego czy inteligentne cytowanie jest wlaczone
> czy wylaczone.

U mnie działa bez zbędnych hacków. Mam włączone "inteligentne cytowanie" i
zawijanie wierszy po 76 znaku.

[lukasz w klaptok lukasz]$ rpm -q kdepim-kmail
kdepim-kmail-3.4.2-3

Pozdrawiam
ŁJ

--
Wszędzie słyszę krzyk. Cierpień nieustająca melodia....
GG:0x4BE039                  lukasz < w > sanity.int.pl